ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΩΝ ΕΞΑΓΩΓΩΝ

                                                           ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ  ΕΞΑΓΩΓΩΝ
 
Ηλεκτρονικά  υποβάλλονται  και τακτοποιούνται  πλέον οι εξαγωγές και εισαγωγές  εμπορευμάτων  από και προς τρίτες χώρες στα Τελωνεία ,ως και όλες οι Τελωνειακές διαδικασίες κοινοτικών εμπορευμάτων ΔΕΦΚ ,ΔΑΟ κ.λ.π.
Οι  προϋποθέσεις  τα απαραίτητα  βήματα  και η διαδικασία έχουν ως εξής:
 
Α) Εξαγωγές:έχει το δικαίωμα να κάνει κάθε φυσικό πρόσωπο ή εταιρεία που ασκεί επαγγελματική δραστηριότητα 
αρκεί να έχει :            
                                
 1) ΑΦΜ   ( EORI χορηγείτε  από Τελωνεία αυθημερόν  σχετική αίτηση )   
                                                                                                 
 2) ΚΩΔΙΚΟΥΣ  TAXIS  από  ΔΟΥ.
 
Β) Απαραίτητα  έγγραφα:        
                                                                                           
 1) Τιμολόγιο  πώλησης             
                                                                                          
 2) Δελτίο  αποστολής (προεραιτικά)
                                           
 3) Πρόσθετα δικαιολογητικά  όπου απαιτείται από τη δασμολογική κατάταξη  και το είδος
     (π.χ πιστοποιητικό  κτηνιατρική υπηρεσίας  ή Δελτίο χημείου).   
                                                                                          
 4) Κιβωτολόγιο – Packing   list   
                                                                                         
 5)Ηλεκτρονική Εξουσιοδότηση  στον  εκτελωνιστή-διασαφηστή        
                                                
 6) Δήλωση κοινοτικής καταγωγής (αρθ.11 καν ΕΚ. 800/99 )
 
Γ) Διαδικασία :      
                                                                                                                  
1) Κατάθεση  ηλεκτρονικής  Διασάφησης  Εξαγωγής  (κωδικοποιημένη  μορφή  XML)      
                                 
2) Έκδοση LRN & MRN και ανταλλαγή  ηλεκτρονικών μηνυμάτων                            
 
3) Προσκόμιση στο Τελωνείο υποβολής της Διασάφησης  των εγγράφων – MRN
   ( και του εμπορεύματος όπου απαιτείται ) για έλεγχο .          
                                                                                            
4) Έκδοση  ΣΕΕ  έγγραφου  απελευθέρωσης  από Τελωνείο εξγωγής                     
 
5) Ανταλλαγή ηλεκτρονικών μηνυμάτων  (Τελωνείων, εξαγωγής – εξόδου – Διασαφηστή – Εκτελωνιστή  μέχρι την ολοκλήρωση    της εξαγωγής του εμπορεύματος από τη κοινότητα).  
                                                           
                                                                             ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ  ΕΙΣΑΓΩΓΩΝ
 
Α) Εμπορευμάτων
 
1) Τιμολόγιο αγοράς από χώρα προέλευσης

2) Φορτωτικά έγγραφα (Διατακτική,TIR,T1 κ.λ.π)

3) Ηλεκτρονική εξουσιοδότηση
 
 
Β) Αυτοκινήτων
 
1) ΔΑΟ ή Φορτωτικά έγγραφα

2) Τίτλο κυριότητας προηγούμενης χώρας ταξινόμησης (μόνο για μεταχειρισμένα)

3) Τιμολόγιο αγοράς
 
4) Υπ. Δήλωση
 
 
**Εξαιρούνται  από την ηλεκτρονική υποβολή Διασάφησης εξαγωγής  εμπορεύματα αξίας έως 3000,00 €
  ( χειρόγραφη  διαδικασία ).
**Λάθη ,παραλήψεις και  αναντίστοιχη  δήλωση  παραστατικών με εμπόρευμα επισύρουν  τις
   προβλεπόμενες  ποινές  του τελ .κώδικα.
 
 Η  όλη  διαδικασία  με όλα  τα  έγγραφα πλήρη  ολοκληρώνεται σε μία ημέρα.
 
Το γραφείο μας αναλαμβάνει ολοκληρωμένα την ενημέρωσή σας για τις διαδικασίες  εισαγωγής και εξαγωγής όλων των εμπορευμάτων από και προς τη χώρα μας..
 
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας να σας ενημερώσουμε .
 


Επιστροφή   |  Δείτε όλα τα νέα